Любимци за Юли

август 01, 2017
Здравейте,
това е първия ми пост с любими продукти за месеца, надявам се да ви бъде интересно.


Започвам с добре познатия на всички сух шампоан Batiste, който не ми е любим само за този месец, защото го използвам може би от около две години и съм много доволна, идеален е за освежаване на косата между измиванията и за да не прекалявам с миенето на косата, защото както знаем това не е много добре за нея. Този е с много свеж мирис на цветя. Вие кои сухи шампоани на Batiste сте пробвали?
Часовник от Yves Rocher - Като се замисля може би от около десетина години не бях носила часовник, защото вече по-скоро ни служат като аксесоар отколкото за часа, но когато видях този много го харесах. Верижката му е силиконова, а цветовете носят много лятно настроение. 



 

Измиващ гел Garnier Pure Active Exfo Brusher- От много време съм в търсене на продукт който премахва черни точки. Пробвала съм какво ли не без кой знае какъв резултат. Не мога да кажа, че този ги премахва напълно, но прави кожата мека, гладка, чиста и не оставя лепкав слой. Четката е силиконова, ексфолира много нежно без да драска.

Yves Rocher Radiant lip crayon - Rouge bordeaux - пастел за устни. Цветът не е много наситен, по-скоро е като балсам. Омекотява, овлажнява, идеален е за освежаване на лицето и когато не носим грим. Не ми харесва само ароматът му, не мога да свикна с него :)
Лак за нокти Essence soft mat 47 va-va-voom - Много подходящ за лятото според мен. Обичам лакове, които само с едно нанасяне мога да постигна желания цвят. Това е единствения в колекцията ми, който е матов, но определено искам да се сдобия и с други.





Ексфилиант Yves Rocher- Манго и кориандър. Мириса му се усеща през опаковката - много свеж и приятен, съдържа частици от плодови семена, пени се и не съдържа парабени. Бих си купила отново, въпреки, че искам да пробвам и други ексфолианти на тази марка.

Кои са вашите любими неща за месеца?
Споделете ми в коментарите, много ще се радвам.

Няма коментари:

Предоставено от Blogger.